Tekniikka noin pääosin läpikäytynä. Kaasuttimien kanssa riittää vielä tekemistä, sähköt on kytkemättä ja sitten vielä maalipinnat...
Aluksi näytti hyvältä, mutta tarkemmin katsottuna kaikki maalattavat osat piti maalata uudestaan...
Keula kasassa. On aika shimmata/vaihtaa isolastic ripustus ja vaihtaa takahaarukan puslat ja akseli. Haarukka, jarru, pinnat ja rengas joko uusittu tai entisöitynä. Täsä vaiheessa tulee aina mietittyä miksi ei ottanut kuvaa myös ennen...

Commando, aikansa superbike.

Kuvissa on vm. 1971 Norton Commando.

  Projekti päätyi työpöydälleni oikeastaan sen enempää ajattelematta ja sattuman kautta. Alku näytti lupaavalta, olihan pyörä entisöity ja museorekisteröity kymmenisen vuotta sitten. Sen jälkeen sillä oli ajettu vähän, jonka jälkeen se oli seissyt viitisen vuotta lämpimässä tallissa.

  Lähemmässä tarkastelussa ilmeni kuitenkin yhtä ja toista korjattavaa, itse asiassa aika paljon parannettavaa, kuten vanhassa aina.

  Tekniikka on nyt kohdallaan ja pyörällä on jo ajettu nautinnollisia kilometrejä. Tekemistä riittää silti vielä...

Huolto, korjaus, entisöinti...

Katseltuani sähköjä hetken päädyin uusimaan koko hoidon.

ViisYsi ~ Max Ekqvist

Pursimiehentie 6, 06100 Porvoo.

Sähköposti: max.ekqvist(at)viisysi.fi     /    Puhelin: 040-545 6635    /     FaceBook: Max Ekqvist